onsdag 11 augusti 2010

TYSTNAD!


Här hemma är det bara jag som är vaken.
Har precis stängt av tv:n och nu tänkte jag stänga ner datorn också....
annars riskerar jag nog att få fyrkantiga ögon ;)
Känner nämligen av att det blir lite mycket ibland...
......med tanke på att jag sitter framför datorn hela dagarna på jobbet.
Har tyvärr haft en del känningar i huvudet idag igen, suck...
känns väldigt ovant...jag brukar nämligen väldigt sällan lida av huvudvärk.
Men eftersom att mina killar ligger och ZZzzzzzzzuzar så tänkte
jag lägga huvudet på min sköna huvudkudde och bara njuta av tystnaden
och en härlig tidning innan jag tänker släcka för idag.
Japp, idag blir det läggdax tidigt för hela familjen
och det är verkligen på tiden!
Hoppas att det gör susen.
God natt!
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Vilken härlig bild, underbar!! Inte kul med huvudvärk... Jag har själv känningar av värken och flera av mina kollegor, de tror vädret spelar in, jag vet inte... Krya på dig och God Nattis!

Kramizar aka