tisdag 20 april 2010

KALASTIDER!

Bilder: Bonaparte.


Hej alla bloggisar!
Just nu bjuder Stockholm på ganska grått väder....lagom till lunchen!....
Ska kila ut och handla mig något att äta.





Igår var vi på födelsedagskalas :)
Grattis än en gång lilla T på 3-års dagen.
På kalaset bjöds det på varma mackor, bullar, kakor, en super god
jordgubbstårta och vin till de vuxna ;)

Tack snälla för en super trevlig kväll.




Idag känner jag mig faktiskt lite seg....
Hmmmm, undra om det beror på det gråa vädret eller om det beror på vinet??...




Visar idag bilder från Bonaparte´s Barnkollektion.
Väldigt färgglada och somriga bilder.
Personligen tycker jag att kollektionen bjuder på mycket fint till små flickor,
men mindre fina plagg till små pojkar,
tyvärr.



Är nämligen på jakt efter massa nytt fint till lillen.
Han har vuxit mycket på den sista tiden så
till honom behöver jag nog mer eller mindre förnya hela garderoben.
Men det lär nog inte bli något större problem ;)
eller hur Elliot ?
Mamsen älskar ju att shoppa!

Att lillskrutten blivit så stor :O))))



Senare i år är det hans tur att fylla 3år.

Men skrutt.....Du kommer alltid att vara mammas

"Lilla Bebis"

Inga kommentarer: