söndag 18 april 2010

COMFORT ZONE

Bild: More of White

Avslutar helgen med en härlig Ansiktsmask!
Har ni haft en bra helg?
Min helg har varit toppen. Stora delar av denna helg har vi spenderat
tillsammans med min familj :)
Vi har hunnit med fredagsmys, hemmafix, födelsedagsfirande & shopping.
Hann även med att göra några ärenden idag....känns skönt!
Och nu börjar ju helgen lida mot sitt slut....
Jag avslutar min helg med att lägga en underbar ansiktsmask
från Comfort Zone ;)
Idag visar jag er en bild på ansiktsprodukter som jag använder just nu.
Ansiktsvatten från Decleor,
Ansiktskrämer, Ögonkräm & Ansiktsmask från Comfort Zone.
Kolla in skålen med prover på olika ansiktsmasker, dushkräm, Bodylotion,
olika ansiktskrämer m.m som jag fått av min gulliga svägerska som är hudterapeut.
Jag älskar dessa produkter, dom doftar även super fräsht ;)
En väldigt behaglig doft, och det tycker jag är väldigt viktigt.
Underbart att ha lite olika prover hemma,
ibland är det kul med lite variation.
Natti Natti

1 kommentar:

According to Nicky sa...

Härliga produkter och vilken fin bild! :)

Godnatt! Kram/Nicky