onsdag 21 april 2010

TÄVLINGSDAX

Bild: Klinta.
TÄVLING MED MORE OF WHITE!
Hej alla bloggvänner & alla som jag känner :)
Nu är det dax för Tävling igen!
I samarbete med mitt företag More of White kommer
jag att lotta ut ett Massageljus från Klinta.
Ljusen är gjorda av ekologisk och ren palm- och sojavax.
Ljuset brinner vackert och rent och med stor, fyllig och fast låga.
Oljorna i ljuset avger en mild doft som sprider lugn i hemmet.
Jag lottar ut ett ljus med doft av Lavendel.
Stl. Mini Brinntid 14 timmar.
Alla kan vara med och tävla, även du som inte har någon blogg.
Reglerna är enkla:
1. Vill du ha 1 lott skriver du en kommentar med ditt namn i kommentarsfältet nedan.
2. Vill du ha 2 lotter länkar du även till min blogg med bilden.
Tävlingen avslutas Onsdagen den 28 April kl. 14.00
Lycka Till / Fia


2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag är med! Jag länkar också! Puss kram! <3

lilla Tildes hem sa...

Hej!

Jag vill vara med!

Har aldrig tidigare hört talas om ett massageljus, låter intressant och dessutom älskar jag doftljus!

Kram