måndag 26 april 2010


Härliga Soliga Måndag!
Välkommen nya vecka.
Vilket underbart vackert väder vi har ;)
Sitter och tar en kaffe och altandörren står på vid gavel,
så härligt med lite frisk luft, fågelkvitter och urmysigt när gardinerna fladdrar till så där härligt!
Jo, förresten.....ni har ju missat att vara med och delta i min tävling!
Ta chansen nu. Den avslutas på Onsdag kl.14.00.
Vinnaren får ett doft/Massageljus med doft av lavendel,
Jag lovar dig detta ljus är inte bara ett doftljus utan som jag skrev så är det ett massage ljus.
Du kan tom. stoppa ner fingret i oljan när ljuset brinner....
smörj in dina händer, fötter eller just som massageolja.
Den är ljuvlig.
Lycka till!


Denna helg har det inte blivit något påtande i trädgården för min del.....
så jag längtar redan till nästa helg för då tänkte jag fixa en hel del där ute.
Får hoppas att det ljuvliga vädret håller i sig tills dess ;)
Ha nu en underbar vecka allihopa
KRAM

Inga kommentarer: