tisdag 27 april 2010

EN ANNAN DEL AV.....


.....MITT VARDAGSRUM!
Godkväll alla bloggisar.
Ikväll sitter jag i vardagsrummet vid vårat matbord och bloggar.
Har inte blivit så mycket bloggande för mig de senaste dagarna, tyvärr!
Har faktiskt inte känt mig på topp....jag har kännt mig otroligt trött den senaste tiden och
väldigt frusen i mellanåt m.m
Jag brukar lida av vårtrötthet men detta känns lite värre än normalt.....
Har varit hos farbror doktorn idag och tagit en del prover.
Nu håller jag tummarna för att allt ser bra ut :)
Kanske har jag "bara" någon brist på någonting!?
Men nu känner jag att min sovklocka ringer.... så det är bäst att jag hoppar i säng bums.
har redan sovit ca.2 ½ timme mitt på dagen :0))))
Usch tråkigt att känna sig så här.
Imorgon tänkte jag iallafall gå och jobba igen,
har köpt mig ett rör med Berocka...hoppas att dom hjälper mig en bit på traven,
tills jag får provsvaren av doktorn!
Sov så gott :)

Inga kommentarer: