torsdag 22 april 2010

PAMPIGT

HÄRLIG INSPIRATION!




Man skulle kunna tro att vi letar nytt hus....
men det gör vi inte!
Men jag tycker att det är väldigt kul med inredning och ny inspiration.

Därför brukar jag kika in på olika fastighetssidor.
Dagens inspirationsbilder som jag bjuder på kommer från
Alvhem Mäkleri.
Denna vackra lägenhet är till salu i Göteborg
Mycket hemtrevligt inrett, denna inredning faller mig mycket i smaken :)



Mysigt sovloft där vänner kan övernatta.





Luftigt vardagsrum med stora vakra fönster...
härligt ljusinsläpp.





Ett ljust & stort sovrum.
I LIKE!





Och till sist....
en underbart liten ombonad balkong,
med plats för umgänge!

Kanske är det nåt för just dig?

:)

4 kommentarer:

Familjen sa...

Hej hej!

Denna lägenhet är helt underbar att bo i:) Jag tackar för fina ord :) Det är vi som säljer den så det var jätteroligt att läsa dina fina ord:)

kram från oss

According to Nicky sa...

Fina bilder!!! Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg! :)

Kram/Nicky

Maxiander sa...

Hemnet, Måste vara det bästa nöjet man kan tänka sig! :)
Ha en fin kväll
/A
http://www.maxiander.se

Villa Ekensberg sa...

Trevlig blogg du har! Det är alltid trevligt med inspiration även om man inte behöver göra om hemma.