söndag 28 mars 2010

RED HEAD



SOMMAR HÅRET ÄR TILLBAKA!

Hej alla bloggisar :)
Min helg har gått i ett, därav min frånvaro här på bloggen.
Men det har varit en väldigt trevlig helg.
I fredags sov jag och lillen hos mamma &T.
Riktigt mysigt ;)
Lördagen började jag med att spendera i frisörstolen....
i grund och botten är jag rödhårig, men har under lång tid varit mörkhårig.
Vilket jag trivs väldigt bra med.
Men nu kände jag att det var dags att ta tillbaka det röda.
Ingenting som går på en kvart inte, no no,
jag tillbringade hela 3 timmar på salongen med slingor och nyansering m.m.





Efter dessa timmar i frisörstolen kom jag därifrån med en ljusare kalufs....
jag känner mig nästan blond :0))))
Det slutliga resultatet kommer jag att få vänta på ett tag....som jag sa det tar ett tag
att gå från mörk till ljus.
Men jag vill ha mitt röda i grunden med guldigt ljusa slingor.

Visar en bild från idag.
Men jag tycker att håret ser mycket rödare ut här än vad det är
på riktigt.
På riktigt känner jag mig nästan blond.
Det jobbiga att gå från mörk till ljus tycker jag är att bli van vid de nya färgerna.
Framför allt i smink väg....ja ja, om nån vecka hoppas jag att jag har börjat
vänja mig vid mitt nya somriga jag.
Nu hoppas jag på solsken framöver.
Så att mina fina fräknar kommer fram :)
En bild på mitt vinter hår!
Det är nog inte så många fler en jag som har ett vinter hår och ett sommarhår, eller?
Mig passar det bra, jag tycker att det är kul med lite förnyelse ibland ;)
Önskar er alla en härlig påsk vecka!
KRAM






1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Jag tycker att du är jättesnygg i det röda.....Vilken skillnad på bilderna. Ja 3 timmar i frisörstolen är drygt. Jag brukar också få sitta så länge med färg och klippning. Men skönt är det...

Kram Anne