måndag 29 mars 2010

AVKOPPLING

Källa: H&M Home.
Tänk vad härligt avkopplande det skulle vara att ligga i denna säng.
Med tanke på vattnet, som är väldigt rogivande.




HADE DRÖMT OM EN BÄTTRE START!

Hade jag fått välja en bättre start på denna vecka så hade jag gärna gjort det.

Jag känner mig sjukligt trött idag!

Förhoppningsvis beror det på den nya sommartiden....

Ända från imorse när jag klev upp ur sängen när klockan ringde,
så har jag längtat tills jag får gå och lägga mig i sängen igen!
Hemskt att känna sig så trött.

Jag tror nog att jag får börja att gå i ide på vinterhalvåret.
Tänk er chefens min när man kliver in på kontoret och talar om att
man inte kan komma till jobbet på ett tag p.g.a. att man ska gå i ide.

Nja, han/hon skulle nog tycka att man var lite smått korkad, så det låter inte som någon bra idé.
Hmmm, korkad är ju det sista jag vill vara, men jag vill vara PIGG :0)))))
är det så mycket begärt.

Nu är det nog ganska lätt för er att gissa vad jag tänker göra i skaplig tid när jag kommer hem idag! Krypa ner i min sköna säng & hoppas på en bättre dag imorgon.

Kram på er

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm här är en till som är trött, kan kanske vara omställningen av tid kanske.
Kram Anne