fredag 26 mars 2010

DET ÄR INTE VARJE DAG....

Bild från nätet.
Så här såg det nog ut igår när jag kom hem till värdinnan.
Fullpackad med inredning, smycken ljus m.m
Jaa ni ,jag säger då det.....det är inte varje dag en vanlig butik byter lokal.
Men More of White är inte som alla andra butiker....
Detta är en rullande butik!
Ja ja, lite jobb måste man ju självklart lägga ner varje gång, men det är det VÄRT.
Jag måste säga att det här är så kul :)



VECKANS BÄSTA DAG ÄR HÄR!


Jippi, äntligen fredag :)
Imorse var vi trötta....både jag och sonen hade svårt att komma upp.
Så det blev en seg start på dagen men nu är man igång ;)
Igår var jag iväg...det blev en jätte trevlig kväll.
Ett stort tack till Värdinnan Maria för ditt engagemang, hon hade dukat upp så fint med kaffe och olika bakverk.
Och om det är någon av er tjejer som var på inredningspartyt igår som kikar in här på min blogg,
så vill jag bara hälsa igen att det var jätte kul att ni alla kom igår :)


Bild: Sköna Hem.

Bilden ovan kommer ifrån Sköna hem.

Jag älskar den här bilden....ljuset, inredningen, textilierna, detaljerna.

Jag tycker miljön är harmonisk, stilren samtidigt som det är ombonat, en touché av romantik och sommar. Jag själv tycker väldigt mycket om textilier, personligen tycker jag att det är sådana detaljer som hjälper till att göra ditt hem personligt och hemtrevligt.

Och det bästa av allt är att det är både lätt och väldigt kul att byta ut just dessa detaljer i hemmet, beroende på säsong och humör...


Ha nu en underbar Fredag!
Snart ska jag lämna jobbet och bege mig ut i ett soligt Stockholm :)

1 kommentar:

MITT VITA HUS sa...

Bättre sent än aldrig, nu har jag skickat inbjudan till campadre du ville ha:)
Ha en fin fortsatt helg, kram Mia