onsdag 16 oktober 2013

ETT KÄRT BESÖK!




Sitter och drömmer mig tillbaka till sommaren och den gångna semestern.
Vilken sommar vi fick :)


Hej hallå!


Bättre sent än aldrig...
....ska försöka hitta tillbaka till det här med bloggen och bloggandet.

Hur mår ni?





Kom och tänka på sommaren, den varma, fina, soliga och underbara årstiden dom vi nyligen lämnade bakom oss.

Då kom jag att tänka på mitt besök på Artelleriet. 
Wow vilket helt fantastiskt ställe :)) iallafall för mig som gillar det här med inredning, fina saker, vacker textil och såna där små väldoftande ljus som sprider värme i vårt hus.

Jag lovar er...jag hittade den ena finingen efter den andra och hadr kunnat stanna bra mycket längre än vad jag gjorde.




Till er som inte vet Så ligger Artelleriet i Göteborg.
Det är verkligen ett tips på underbar butik!




Vilken värme det var där inne.
Inte så att man svettades utan att jag bara kände att här vill jag stanna för alltid :)

Många av mina "must haves"
fanns där samlade under ett och samma tak.




Jag kommer garanterat komma tillbaka och förhoppningsvis så kanske en av fom större sakerna som jag vill ha kan få följa med hem :)





Är det inte underbart med vackra saker?!


Stor kram till er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Har du Odd Molly's Nowornever coat i storlek 1, så skulle jag bli överlycklig över att få köpa den av dig. :) Maila i så fall! Mvh N. femtiotalistisk@gmail.com