söndag 28 juli 2013

Direkt solen går i moln..







Har precis lämnat jobbet efter några timmars jobb idag. Tidigare var det sol från en klarblå himmel i härliga sommar Stockholm 
men nu känns det helt plötsligt väldigt grått!



Hej hallå!!



Vilket väder...helt fantastiskt.
Men nu är det ett väldigt grått Stockholm...direkt solen går i moln och det blir lite mulet så längtar jag direkt efter lite tända ljus och att lägga mig ner i soffan eller sängen med en mysig filt och typ se på en spännande film.


Känner ni igen er i det?


Det är som att när det är så här tokfint väder 
hela tiden (som jag älskar) så har man så många järn i elden....men visst slappar man då oxå men det är inte samma sak som att gå in och bara "vara" när det är lite "mindre" bra väder. 



Men innan jag kan softa med gott samvete så finns det lite saker att ta tag i innan....

Sängen ska bäddas och det ska tvättas lite ;)


Idag visar jag er fin fina bilder från coxandcox.co.uk 
Så mysiga ♥ färgerna faller mig verkligen i smaken.
Så här skulle jag kunna tänka mig att ha i mitt sovrum nu till hösten :)

Men än är det högsommar och underbart är det...så nog om hösten för idag ;) 

Nu dax att ta tag i det som ska fixas ;) sen blir det filmkväll.

Sköt om er.



Inga kommentarer: