onsdag 15 augusti 2012

PÅ GÅNG JUST NU!


Fin fina bilder från Bo Bedre.
Ikväll fångar jag inspiration, på jakt efter det där lilla extra!


EN SPÄNNANDE VECKA!

Veckan bjuder på roligheter :)

Imorgon drar FORMEX igång.





Jag hoppas att mässan bjuder på massor av fint som vanligt.

Vad tycker ni om detta hem?

Ett fräscht danskt hus i nordisk stil.





Det tilltalar mig :)



Nu har säsongen när det gäller styling i samband med fotografering och försäljning av bostäder dragit igång på riktigt igen ;)

Denna vecka är ett av mina objekt ute till försäljning, ett annat har precis fotograferats och några spännande konsultationer på intågande.....känns som att detta blir en väldigt spännande och händelserik höst!




Vilket väder det har varit idag :)
Själv har jag varit och jobbat så tyvärr inte så mycket sol på nosen för min del men älskar´t....nu ska jag ut i min lilla trädgård och pula...
Det behöver vattnas lite ;)




Så imorgon girls...då drar som sagt Formex igång...
spännande spännande.

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: