lördag 28 juli 2012

CITY BESÖK




EN FREDAG INNE I CITY!

Att starta dagen med en god kopp kaffe på något utav stadens mysiga cafeér,
och ha en hel dag på stan främför sig...älskar jag!

Och att dela en sådan dag med någon som älskar´t lika mycket är toppen ;)

Igår hade jag en sådan härlig dag och den var såå himla trevlig att jag inte ville att den skulle ta slut.

Massor av fina butiker besöktes, lite shopping blev det och massor av tjejsnack och god mat och dricka.



Varje gång jag är på shopping i city så besöker jag MOOD nu för tiden, fina fina VALERIE ligger ju där :)
Idag fick vi lite visning av höstkollektionen som nu finns ute i butik, vackert!

En annan favorit är MATILDE, i love!

Att strosa en stund på NK gillar jag massor, varje gång besöker jag BYREDO på entréplanet och sniffar på underbara perfymer och doftljus ;)



Min Fredag avslutades med god mat och dryck ute på Djurgården.
Min härlig promis längs STRANDVÄGEN.

Framåt midnatt var jag hemma igen efter en helt perfekt dag.

Inte sista gången vill jag lova.

Nu...iväg med familjen på äventyr ;)

KRAM!

Inga kommentarer: