torsdag 31 maj 2012

MED HAVET PRECIS INTILL


Jag känner en enorm längtan...snart är det semestertider!
Visar idag underbara bilder från en fantastisk restaurang vid medelhavet ;)
Inom en snar framtid ska jag besöka den!



Semesterplaner!


Halloj.

Hoppas ni mår bra ;)

Oj, vad dålig uppdatering....jag vet!

Det senaste tiden har det hänt massor...men mer om det vid ett annat tillfälle ;)





Just nu planeras det för fullt inför kommande semestertider.
Jag och min lilla familj kommer att åka iväg till Mallorca tillsammans med nära och kära ;)

Oj, vad vi längtar!





Sol och bad, relax, partaj och storstadsbesök!
Lite saker som står på agendan...

Är det någon fining där ute som har tips på speciella ställen på Mallis, såå dela gärna med er.
Kanske något bra shoppingtips, någon strand som har det där lilla extra, bästa restauranger, utflyktsmål m.m





Idag bjuder jag på bilder från en lovely restaurang som bara ligger ett stenkast ifrån vår resort ;)
Gah, bara måste måste besökas!

Ser helt underbart ut :)





Nu dax för mig att åka och jobba en stund, men lovar att vi hörs snart igen.

Stor kram!

Inga kommentarer: