lördag 12 maj 2012

FÖR LIVSNJUTARE


Hemma hos mig just nu, i påsen ligger något silkigt och fint;)
Ljusen är tända och huset är nystädat och bloggerskan
känner sig väldigt happy idag ;)



MED FRÅN STAN HÄROM DAN!


 
Jag berättade ju för er i tidigare inlägg om mina nya butik fynd i Stockholm som jag gjorde härom dagen. En av butikerna heter CaZami, en underbar livsstils butik som ligger på swedenborgsgatan på söder.

En ny favvobutik :)


Med mig hem från denna underbara butik fick en lovely klänning följa med....
Om två veckor ska vi nämligen gå på våra vänners bröllop ;) och då vill man ju vara tjusig.

Vet ni vad?!

Jag ska vara Toastmadame :)

Jag känner mig så nöjd och glad över min snygga klänning, nu är det skorna kvar.
Men det ska väl inte vara allt för svårt ;)
Håll tummarna är ni snälla!

Nu ska jag mysa med min familj.
Önskar er en härlig Lördagkväll.


Dagens tips: Besök swedenborgsgatan på söder i Stockholm, där hittar ni både CaZami och Pure & Simple.



KRAM!

Inga kommentarer: