söndag 1 januari 2012

EN FAVORIT & ETT BUTIKSTIPS





JAG MINNS TILLBAKA!


Gokväll där ute ;)


Är ni vakna än....eller har ni redan somnat efter gårdagens festligheter ??


Själv så dricker jag just nu en stor kopp kaffe!

I favvo muggen :)






Som fick följa med hem från London i November när vi var där.

Tänk att det kan vara skillnad på muggar och muggar.

Mitt kaffe smakar i allafall allra bäst när jag dricker det ur favorit muggen ;)


Muggen kommer från ANTHROPOLOGIE i London

ett butikstips till dig som ska besöka London.

I butiken finns en salig blandning, jag hittade super fina mössor, porslin, underbara krämer, fina underkläder, lyxiga tvålar och massor av detaljer till hemmet ;)


Ett tips helt enkelt!




Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt kaffe och fortsätta att kika igenom foton från det gågna året!

Jag kom bara på att jag inte delat med mig av våran lilla London weekend som jag lovat, så därav detta butikstips ikväll ;)

Må så gott!


Inga kommentarer: