onsdag 4 januari 2012

DAY HOME NEWS!



Lovely!

Massor av nyheter från Day Home.

Spring/Summer 2012.



OJ, oj, oj


Super nytt och fräscht från Day Home.

Helt i min stil ;)






Massor av snyggt i olika gråa nyanser ( min favvofärg just nu)

och i härliga pastell färger :)




Tror bestämt att en av de snygga kuddarna med text nedanför ska få flytta hem till mig ;)


Hmm, Drama Queen passar nog bra...eller not!



Hur gör ni förresten bloggisar??


Har eran jul åkt ut eller när brukar ni vara nöjda?


Själv så vill jag bara ha in ljus och vår just nu...jag vet att det är ett tag kvar men man kan ju alltid ge lite hjälp på traven :)


Hos oss åkte granen ut för denna gången igår.

Och mitt vardagsrumsbord prys just nu utav en vacker pärlhyacint :)


Men all julbelysning är fortfarande kvar, väntar nog ett tag till med att plocka bort den, det lyser upp lite mysigt i vinter mörkret!


Nu ska jag gå tillbaka till mitt arbete, tog en liten micropaus för att höra av mig till er.


Kram!

Inga kommentarer: