tisdag 8 november 2011

NYA AKTIVITETER

GO KVÄLL!

Buh, idag är jag inte helt iform, tyvärr.


Jag tycker synd om mig själv och vill helst bara ligga nerbäddad i min varma säng.


Just nu går jag omkring i varma sockor på fossingarna och myskläder ;) här hemma har vi precis avslutat en omgång av spelet " Fia med Knuff" ett av Elliots fina presenter på födelsedagen innehöll just detta spel.


Perfekt,bra med lite nya aktiviteter/sysselsättningar här hemma, lilleman tycker gärna om att vi hittar på saker tillsammans allihopa och då passar ju spel perfekt :)


Nu ska jag och Elliot lägga oss i våran säng och titta på en film som vi hyrt "Äpplet och masken" mysigt med någonting annat än bara starwars, somjust nu är favoriten!


Sov gott allihop.


Håll tummarna för att jag vaknar upp och känner mig lite mer fit for fight i morgon.


KRAM!





Inga kommentarer: