torsdag 10 november 2011

FÖDELSEDAG & EN NY DRÖM



Vid frukostbordet hemma hos mig idag.



GODMORGON TORSDAG!


Nu har jag dukat fram morgonens frukost till mig själv ;)

Idag består den av kaffe, äppeljuice, favvo knäckebrödet (vedugnsbakat) och en

tallrik youghurt "nyhet dröm youghurt med vit persika och vit choklad".





Hittills har morgonen börjat ganska bra för mig, äntligen känns det som att det går åt rätt håll.

Är det inte det ena så är det de andra.


Igår morse vaknade jag upp med klåda på hela kroppen!!!!

Suck...lämnade lillen på dagis och åkte direkt till vårdcentralen, svårt att veta vad det beror på men jag fick med mig allergitabletter hem, skönt.


Och idag känner jag inte av några skumma symtom....förhoppningsvis fortsätter det att gå åt rätt håll!



Idag är det ingen vanlig dag här hemma, idag fyller nämligen min stora älskling år :)

Och jag har en överraskning på gång,

mer om det får ni höra vid ett senare tillfälle.


Ikväll ska jag och Elliot göra det lite mysigt här hemma, firandet med familj och vänner blir på Lördag istället Y


Önskar er en skön Torsdag


Kram

Inga kommentarer: