lördag 26 november 2011

LONDON



Bjuder på lite bilder från Londonresan idag.

Här står vi utanför Liberty, precis taget innan vi gick och åt lunch och tog ett glas vin.

Det behövs en paus då och då när man är på shopping resa ;)




Adventspiff, Myslördag & Återblickar


Gokväll, myser ni?


Här hemma luktar det nystädat blandat med glögg, jaa när jag tänker efter

så är det en ganska härlig doft kombination ;)


Här hemma har vi adventpiffat idag!


Det börjar likna nåt, får bjuda er på bilder från mitt hem imorgon, nu blir det en bildkavalkad från våran Londonresa förra veckan.





På underbara Liberty var det en hel våning med massor av fint julpynt :)






Underbara granar och vacker belysning överallt.










Där var det verkligen julstämning!








Hela dagen gick vi bland alla underbara shoppinggator....

och en hel del fick följa med oss hem :)






Varenda skyltfönster var pyntat till max!

Tro mig...det var väldigt inbjudande.






Och här en bild på en glad moi!


Ni ska få se mer...men det blir en annan dag.


Nu ska jag fortsätta att smutta på min goda glögg och fortsätta njuta av den lilla julfeeling som så smått börjat infinna sig.


KRAM!

Inga kommentarer: