söndag 27 november 2011

1:A ADVENT


Min nya fina stjärna kommer från Zetas.

Blev förälskad i den direkt jag såg den.



Godmorgon 1:a Advent


Här hemma lyser ljusen sen några timmar tillbaka.

Men än har vi inte tänt adventljusstaken....

jag ligger lite efter där. Måste upp och kika på vinden.






Men lite julpyntat har vi fått i allafall.

Men jag tycker inte om atta ha ett över dekorerat julhem,

för mig räcker det med några utvalda fina detaljer :)



På vårat frukostbord denna morgon serverades det julvört med julskinka och god senap,

mums, jag brukar tjuvstarta lite med färdigpackade paket med

skivad julskinka.



Min nya snygga bricka kommer från Mio och den har nu blivit

dekorerad med mossa, lyxhyacint, plättar i luften och min nya lykta

som också kommer från Zetas.



På tv just nu, nyhetsmorgon Söndag.


En ny matta till vardagsrummet behöver vi, jag har en favorit som jag gärna vill köpa,

men tyvärr hinns det nog inte med idag.

Men förhoppningsvis i veckan :)


Önskar er en härlig advent.


KRAM!








Inga kommentarer: