onsdag 5 oktober 2011

VITT VITT VITT



I`m Back!


Vad hände? Vem släckte lampan?

Jesus, vad mörkt det blir fort!!


Det är nu, denna årstid jag får det bekräftat för mig igen....varför jag är såå förtjust i vitt.





Grr...ILove....ljus!!

Smått beroende tror jag ;)


Jag älskar faktiskt hösten, eller älskar kanske var att ta i men jag är iallafall förtjust i denna årstid, på många sätt :) men... jag har så himla svårt för mörkret...vilket blir en jobbig kombo.


Eller, det jag helt enkelt får göra är att hålla mig inomhus när det är mörkt (Gärna i ljusa miljöer) och passa på att vara utomhus under dygnets ljusa timmar!




Hmmm, låter kanske konstigt...

Det är väl inte direkt så att jag är jätte mörkrädd, jag kanske framstås som det när jag skriver men någonting är det....jag känner att det är någonting som händer med mig när denna tid på året kommer....negativ påverkan tyvärr!

Det finns säkert många fler än mig som känner igen sig i detta, jag kan iallafall berätta att jag mår mycket bättre av att vistas i ljusa miljöer.

Därav älskar jag den ljusa basen (vita basen), sen går det att komplettera ditt hem med olika vackra accentfärger efter humör, tycke och smak!



Denna ljusa vackra lägenhet hade passat en sån som mig perfekt "nu" denna årstid när mörkret kryper på mer och mer.


Bla bla bla, gud vad jag babblar idag!

Har säkert med min bloggfrånvaro att göra :)


Kul att så många besökare fortfarande kikar in varje dag även fast uppdateringen varit så usel, men jag har haft mycket jobb för mig på sistone.



Önskar er alla goa där ute en mysig Onsdag kväll :)


Psst. Nu har jag en önskan ;) snälla goa kan ni inte lämna ett litet avtryck efter er här på bloggen ibland. Skulle gärna önska denna respons. Med tanke på att antalet läsare varje dag ändå är ganska stor nu så vore det extra roligt att kanske veta lite mer om just dig som kikar in här på min sida ;) vem är du, vad gillar du? Är det något speciellt ni vill veta mer om?


Stor kram Fia!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy skäms! Jag är så dålig på att lämna kommentarer. Men nu när du ber om det så ska jag självklart tala om att jag brukar kika in hos dig och din fina blogg.
Hälsningar Helen