torsdag 6 oktober 2011

STORSELE



Denna goding är en nyhet på IKEA.
Och jag kan avslöja att den nu finns i lager.


EN LEDIG DAG!

Vilken lugn och skön dag jag har haft idag!
Efterlängtat och väldigt behövligt ;)

Här har vi en bloggerska som vilat bort den största delen av dagen...det är nämligen så att jag har åkt på en besvärlig värk.....rygg ont, i svank och säte!
Usch, det gör riktigt ont.

Men, lite hjälp på traven har jag fått idag ;) en mycket bra behandling har jag fått av en duktig massageterapeut idag. nja...det var inte direkt en sån här super skön klassisk massage idag direkt....utan snarare tortyr!
Hennes råd till mig idag under behandlingen var: slappna av, slappna av....tänk profylax!!!!
Japp, det var andningen hon syftade på.....denna behandling var smått smärtsam kan jag avslöja.
Men förhoppningsvis så ger det goda resultat.

Från det ena till det andra!

Super snygga fotöljen STORSELE från ikea finns nu på lager.
Jag har själv nämligen blivit ägare till en sådan fining ;)

Skynda innan dom tar slut, om du som jag gillar denna budget variant på fotölj!

Nu stretching för min del och sen soffläge ;)

Imorgon, fredagsmys, Lovely.

Och jag väntar med spänning på två leveranser med nyheter till More of White som kommer imorgon, det ni.....massor av fina saker är på ingång ;)

Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset!

Här ska ett Ikeabesök göras snarast.

Mvh Johanna

Anonym sa...

Gillar också, är den lika fin i verkligheten?
/Karin

Unknown sa...

Kul att ni lämnar ett litet avtryck efter er och kul att ni hittat hit :)

Jag köpte min fotölj i Onsdags i Kungenskurva och då fanns det 8st på lager.

Japp, den är lika fin i verkligheten ;)
Ska fota lite och lägga ut på bloggen någon dag så att ni får se.

TREVLIG HELG Kram Fia