lördag 15 oktober 2011

FÖRBEREDELSER & ETT AVSLUT

Bild: Slettvoll



Ett av mina stylade objekt tömdes idag.
Så denna lördagsförmiddag ägnade jag mig åt hämtning av "rekvisita"




Todeloo Bloggvärlden!



Lördagen började med att jag vaknade upp hemma hos mamsen.


Det var nämligen hemma hos mamma & T som jag och Elliot tillbringade vårat fredagsmys med god mat, Idol på tv och övernattning.

Vi passade på medans C hade en grabbkväll!


Lilleman har varit med mig hela dagen, först på jobb, sen på lagret, sen blev det lite shoppande innan det var dax för oss att äntligen åka hemmåt, snacka om mysigt sällskap ;)


Med hem från våran lilla shopping idag fick bl.a fina blommor, god mat och gott vin följa med.....mening att jag skulle mysa till det lite idag.....


Men.....när vi kom hem låg C fortfarande och drog sig i sängen.....min lilla älskling ville direkt slå sig ner och titta på nya filmen som han fått köpa idag och då passade jag på att börja plocka lie här hemma....och även kolla igenom en del nya kartonger som kom levererade härom dagen.


Och helt plötsligt var klockan tooo much ....och lilleman ville ha korv och makaroner och jag kände mig helt plötsligt helt slut....så det blev ingenting utav min "lilla middagsplan" det slutade med att hela lilla familjen satt och åt korv och makaroner i soffan framför barnfilmen istället ;)


Så det kan bli.....vilket lördagsmys va?!


Nu sover lillskrutt och jag och C ska kolla på film strax.


Hoppas ni har en skön Lördag


Kram Fia

Inga kommentarer: