söndag 16 oktober 2011

ATT VARVA NER!

Trivselhus




Tror att jag redan har visat er dessa bilder förut, men jag gör det igen ;)

Jag fullkomligt älskar detta sovrum....ett av Trivselhus inspirationsbilder.




JOBBAT & HAFT TREVLIGT SÄLLSKAP!




Även denna Söndag var det visningsdag ;) så en del att fixa inför!




Sen bar det av till mitt lager/showroom för en massa massa fix.......tro mig det var verkligen hög tid att ta tag i det på riktigt! Det var mycket nyheter som behövde komma upp i hyllorna ;)




Ett stort tack till min kära väninna och hennes gulliga mamma som ville göra mig sällskap idag och även hjälpa mig att styra upp det hela :) ni förgyllde min dag Y


Sen när jag äntligen kom hem så stod middagen framdukad på bordet ;)

Idag tog vi igen det vi missade igår!


Strax ska jag krypa ner i sängen, men jag landade en stund här vid datorn....

ett ganska behagligt sätt att varva ner tycker jag.


Godnatt!

Inga kommentarer: