lördag 3 september 2011

SENSOMMAR!




MARKNADSDAG!


Jag är nyss hemkommen från dagens jobb.

Idag var det nämligen Sensommar/Höstmarknad i det lilla centrummet i mina hemtrakter ;)


Oj, viken tur med vädret vi hade, gassande sol hela dagen!


Klädmiss från min sida....själv var jag klädd i vita jeans, boats och en velourtunika....riktigt varmt blev det framåt eftermiddagen. Kom på mig själv klaga flera gånger...herregud...

borde ju bara vara glad, tänk om det hade regnat ;)


Men jag känner mig fortfarande inte på topp...känner mig riktigt ynklig....

Nu när jag är hemma och hinner känna efter så tycker jag nästan lite synd om mig själv,

stackars mig....vem vill vara sjuk!


Mannen i huset känner sig också risig...stackarn han har väl blivit smittad.


Så här ska bara mysas ikväll, alla får krypa upp i soffan och titta på någon bra film ;)


Vad har ni för er en dag som denna?


Kram Fia

Inga kommentarer: