fredag 2 september 2011

COSY MINIMALISM



MÄSSDAGAR!


Todeloo, jag är full tankad ;)

Hur mår ni? Är det någon av er vänner som har besökt eller ska besöka FORMEX?


Själv så var det här min andra dag på mässan och gissa om jag är trött!

Super kul och mycket givande....men attans vad det går energi....


Ikväll är det en trött bloggerska som är hemma med familjen och har fredagsmys ;)



Trendtemat "Cosy minimalism" hämtar influenser från det enkla och naturnära.

Fokus är på en varm, bekväm och trivsam känsla.

När katastroferna och konflikterna hopar sig runt om i världen söker vi tryggheten i en enkel, ombonad hemmiljö som andas värme, gemenskap och omtanke.

Nu är stora delar av Autumn/Winter 2011 beställda!

Även en del nytt till Spring 2012.


Så snart landar nyheterna i mitt showroom, jag har startat fin fina samarbeten med två riktigt härliga leverantörer....jag känner mig hel nöjd :)




Lägesrapport: Bacilluskerna håller sig tyvärr fortfarande kvar men imorgon väntar en ny dag med nya friska tag ;) jag måste tänka positivt!


Imorgon står jag med delar av mitt sortiment på Sensommar/Höstmarknad

i Tullinge Centrum kl. 10-15.

Ni är varmt välkomna

Y

Inga kommentarer: