onsdag 24 augusti 2011







Underbar bild från tidningen Elle Interiör.


För mig är det strax dax att gå och handla mig någonting att äta men det får bli nåt enkelt....





Toodeloo!



Idag står det Onsdag i kalendern vilket innebär jobb i stan för min del.

Nu känner jag att vardagen är här igen med rutiner, jobb, förskola m.m

Nu är jag inne i det igen;)

Efter en lång och skön semester så kände iallafall jag att det var lite trög startat!


Hur är det för er?


Jag menar inte att det är negativt! Jag tycker snarare att det är ganska positivt att vara tillbaka till det normala, jag gillar nog att ha lite rutiner ändå, japp jag är ju lite av ett kontroll freak ;)


Och för mig är det iallafall underbart att ha saker att se fram emot....och semester är ju en härlig sådan, skulle jag vara ledig jämnt...så skulle ju jag gå miste om denna underbara känsla att få packa ihop mina saker och gå på denna underbara ledighet med hopp och full av förväntningar :)


Och en sak till som jag gillar är: de olika årstiderna. Var sak har sin tid!

Dock så uppskattar inte jag som så många andra i vårat härliga land...

att den mörka delen av året är lite för lång!


Men nu ser jag fram emot vad denna höst har att erbjuda :)


Oj, det blev långt.


Lunchtime!

Men istället för en snabb lunch på stan så hade jag hellre spenderat min lunch på landet med fina vänninor, trevlig natur, hästar och god mat.

Titta bara på bilden ovan...hur mysigt ser inte det ut ;)


Ha en toppen dag alla söta

Y

Inga kommentarer: