tisdag 23 augusti 2011

HOMESTYLING!





VÄLKOMNA TILL ENSKEDE!


Idag bjuder jag er på bilderna som jag lovade er i tidigare inlägg.

Nämligen bilder från ett hus i Enskede som just nu är till salu.


Japp, som jag nämnde tidigare så har jag stylat huset ;)

Från början var det helt tomt....men nu ser det ut så här!





































Vad tycker ni bloggisar?


Är det inte fint? Jag själv älskar just detta område :)


Om det finns någon där ute som vill veta mer om denna bostad kika då in på Husman Hagbergs hemsida, område Enskede och krokvägen!


Ut och njut i det fina vädret ;)


KRAM!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Super snyggt, bra jobbat!

Stina sa...

Jättefint!
Stina

Anonym sa...

Jag är själv Enskede bo och gillar den här gatan. Vi är på jakt efter nytt boende och kommer troligtvis att göra ett besök på visningen.
Jätte fint!
/Therese

Unknown sa...

Tack söta för era kommentarer :) det gör mig jätte glad!

Hoppas att ni gillar huset irl, själv så blev jag jätte förtjust.

Trevlig Kväll
Kram Fia

Anonym sa...

Väldigt snyggt jobbat. Det ger en mersamk att ändra om lite härhemma nu till hösten...Kram kram

Anonym sa...

Känns som om samma person skrivit alla kommentarer då alla innehåller särskrivningar som "jätte fint", "super snyggt".

Undras vem det kan vara?

Mvh,

Brun hårig sjuk sköterska