söndag 21 augusti 2011

MURRIGA TONER!




MURRIGA TONER & HÖST FINT!



Ovan ser ni mitt egen gjorda lilla kollage på många fin fina saker som gärna får flytta hem till mig i höst ;)



Jag måste erkänna att jag gillar hösten Y


Än har inte så många nya höstnyheter fått flytta in hos mig, då syftar jag mest på min höstgarderob, men några finingar har jag redan shoppat. Lovar att visa snart!

Idag bjuder iallafall Stockholm på sol och nu ska jag snart bege mig iväg på några ärenden.


aBesöka lagret/showroom

a Åka till IKEA

a Sist men inte minst en välbehövlig lång promis


CARPE DIEM!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar vart koftan kommer ifrån?
Är det en höst nyhet?
Hälsning Tove

Unknown sa...

Hej Tove,
Koftan med knyt i midjan kommer från Gina Tricot och den plommon lila koftan med knappar kommer från H&M.
Hoppas du finner vad du söker.
Kram Fia