lördag 11 juni 2011

VARBERG vs FRITSLA TYGLAGER



GODMORGON!



Åh, vad jag har sovit gott, som en prinsessa ;)
Vi är fortfarande iväg på minisemester på västkusten, tyvärr har vi inte riktigt vädret på vår sida, vi har uppehåll men inget vidare.


Idag hade vi planer på att åka till Varberg och mysa. Promenera, leka och äta god glass men vi får se om planerna blir ändrade....det känns nog lite för grått ute!


Men.....då blir det nog Fritsla tyglager istället ;) Känns som att det kan passa mig ganska bra.


Igår var jag en sväng på stan här hos mina goa vänner i Kinna. Det inhandlades en del fint från Shop around the corner, en mysig lite life style butik som ligger mitt i Kinna centrum som har massor av fint :) Undra bara hur jag ska få med mig allt på tåget hem....


Men, det blir ett senare problem.....


Jag ska visa vad jag shoppat senare!


Ha en mysig dag alla


Y

Inga kommentarer: