söndag 12 juni 2011

SOMMARMORGON




Underbar bild som jag hittade på nätet. Här skulle jag mer än gärna ligga hela dagen och slappa och läsa. Jag berättade i tidigare inlägg om boken "LAURA, Flickan från havet", som jag köpte för någon vecka sedan....jag gillar den....vill läsa mer och mer.



VÄLKOMMEN SÖNDAG!


Imorse vaknade jag av att solen strålade in i sovrummet. Stålarna smet in på sidan av den ner rullade gardinen, underbar känsla :)


Det är sommar!


Vi beslöt oss för att åka till Fritsla tyglager igår, underbar butik i tre plan dessutom, hittade många fin fina saker och några av dom fick följa med.


Ooops...detta blev visst en shoppingresa!


Håll tummarna för att jag får med mig allt hem på tåget senare i eftermiddag ;)

Annars får jag väl försöka lösa det på annat sätt!


Vi har haft en super mysig helg, trevligt sällskap, god mat, shopping, trotsiga barn och tjejsnack!

Jo, vi har även hunnit måla en del....möbelfix och lite piff hemma hos min vännina.

Resultatet blev kanon, vi blev super nöjda båda två :)


Nu ska vi ta tag i dagen.


Nästa gång vi hörs så är jag tillbaka hemma i Stockholmo.....


See you!

Inga kommentarer: