söndag 8 maj 2011

LÖRDAGENS.....






JOBBHELG & VÅRMARKNAD!




Hallå vänner, hur mår ni?




Vilken helg det har varit ;)










Min Lördag började med förberedelser inför dagens vårmarknad som jag skulle stå på med delar av mitt sortiment!




Vilken härlig dag det blev :)




Äntligen, kanon väder. Har stått på denna marknad några gånger tidigare och vädret har aldrig varit så bra som det var igår, vilket resulterade i besöks rekord tror jag :)










Extra trevligt var det för att min kära bror stod vid bordet brevid och sålde super fina fruktkorgar.




Han liksom jag har startat eget företag, han säljer fruktkorgar till företag och privatpersoner och annat gott ;) så igår från marknaden fick en fin fruktkorg i cellofan följa med hem till oss :)


Så idag har vi hållt oss till nyttigheter!


Mums :)




Kanske du också gillar frukt?








Så kära lillebror om du läser detta hoppas jag att du blir glad att storasyrran gör reklam för dig ;)

Nu blir det en sväng för lilla familjen till affären,


Elliot vill nämligen gå ut och cykla en sväng ;)




Förstår honom, vem vill gå in och lägga sig en sån här mysig kväll.




Hej då så länge!


Inga kommentarer: