söndag 8 maj 2011

HOMESTYLING!





Todelooo!


Har ni en härlig söndagkväll?


Här hemma har äntligen lugnet lagt sig....nu har jag lite ego tid ;)



STYYYYYLISCH!




Grrr, lägesrapport: Jag softar :)
Har lite egotid just nu....den senaste timmen har jag ägnat mig åt att kika runt på alla fina bloggar som finns här ute i cyber.
Wow, vilka duktiga bloggerskor det finns Y



Nu ska jag strax krypa ner brevid C (som redan somnat. Mina killar somnade samtidigt ikväll och njuta av senaste numret av Lantliv :) Jag känner mig också helt slut!

Idag stog det styling på agendan. Så idag har jag åter igen haft en jobbdag och en väldigt rolig sådan dessutom ;) Jag älskar mitt jobb!



En hel del är klart idag, men imorgon fortsätter jag med det sista finliret :) Längtar...det är så kul att se när hela jobbet är gjort och redo för fotografering.




Kan checka av en hel del från listan:




a Barnrum


a Sovrum


a Vardagsrum


a Matplats


a Garderob/WIC






Nu blir det sängen och senaste nummret av LANTLIV







Sov Gott / Kram Fia


Y

Inga kommentarer: