lördag 16 april 2011

TODAY I AM A BIRD


Denna härliga soliga Lördag har jag spenderat några timmar av inne i stan (Stockholm city).

Soligt, mycket folk och bra shopping....ja precis som det ska vara en

härlig Lördag som denna ;)




Todeloo!


Viket väder :)

Idag har jag kännt mig på topp.


Har varit en sväng i stan idag, hade en del ärenden att utföra.

Och fina presenter att handla.

Imorgon ska vi på två kalas ;)




Först så ska vi på barnkalas, våra vänners son T fyller 4år.

Tänk vad tiden går fort.....

Känns som att killarna nyligen var små bebisar!



Sen kommer dagen avslutas med att fira min lillebror som även han

fyller år imorgon;)



Hittade även en fin sak till mig själv på stan idag och den fick följa med i en kasse hem.







Snygg design kopp från Rörstrand!

Jag gillar hela serien :)


Nu är jag iallafall ägarinna av en supersnygg mugg, lovely! Så gissa om jag kommer att njuta extra mycket av morgonkaffet imorgon bitti?!


Det får även bli ett presenttips från mig idag :)

Har du inte sett serien så rekomenderar jag dig att kolla in den!


Nu, ett glas rött, lite smått och gott och förhoppningsvis en bra rulle senare....


Ha en mysig kväll


Y


Inga kommentarer: