onsdag 13 april 2011

ODD MOLLY, BRANTING, VINTAGE BY FÉ m.m


I eftermiddags besökte jag Huddinge Centrum för att

utföra lite små ärenden!



Med mig hem fick en ka-ching wrap följa ;)

Jag valde en MID BLUE




DAGENS TIPS!


Till alla er klädtokiga där ute ;)

Nu är det dax för dagens tips!


Idag gjordes jag ett besök i en av mina favvo butiker,


Kika in!


Butiken ligger i Huddinge Centrum och av mig besöks den flitigt!


Butiken drivs av gulliga Mirjam och är en riktigt härlig livsstilsbutik,

som är fylld med massor av favoriter från golv till tak :)


Just nu hittar du många vårnyheter till fantastiska priser 30-50% rabatt.

Skynda och fynda ;)


Än fanns det många "must haves" kvar i butiken.




För dig som inte bor i Stockholmsområdet,

kika in på hemsidan eller kontakta butiken.


Jag känner mig super glad över dagens köp!


Nu ska jag strax lägga mig på spikmattan....har en fruktansvärd värk i mina axlar idag.


Sov Gott!




Inga kommentarer: