söndag 3 april 2011

SÖNDAGSMYS



Min arbetsdag idag har varit riktigt trevlig!

Tyvärr så strulade det till sig med kortmaskinen...men det gick

att lösa på annat sätt ;)



JORDGUBBAR, GLASS & GRÄDDE!


Åh, äntligen myskväll med familjen...

Härligt att mysa lite extra på söndagkvällen, äta något gott, titta på nån bra film och

något snacks så är söndagskvällen räddad!


Söndags ångesten kommer liksom inte riktigt åt en på samma sätt då ;)

Skämt och sido, men jag gillar att ta till vara på

helgens alla timmar :)


Men mitt i allt mys...så lyckas jag alltid med att bli någon sorts glädje dödare!?


Jag vet inte om ni känner igen er i det här bloggisar?

Men, direkt jag tar fram kameran hörs en suck i hela vardagsrummet ;)


Men herregud tänker jag....minnen måste förevigas ;)

Det förstår du väl tänker jag, därav fram med denna underbara kamera titt som tätt :)


Men direkt jag la undan kameran så kunde söndagsmyset börja.

Idag bev det smarriga jordgubbar, gammeldags vaniljglass och vispad grädde.


Hoppas att ni iallafall uppskattar att jag använder min kamera då och då

så att jag kan dela med mig av mitt liv till er då och då ;)


Hi hi hi


Godnatt kram till er ;)

Inga kommentarer: