onsdag 2 mars 2011

FLYTTAR TILL STÖRRE!

Super duper snyggt från Day Home.
Åh, vad jag gillar den putsade väggen ;)
ETT SKEPP KOMMER LASTAT ;)
Med vadå???
Jo, nu börjar det närma sig flytt.
Vi flyttar till större!
More of White har expanderat och kommer att flytta till större lokaler :)
Förhoppningvis blir det inflyttning till slutet av Mars.
Allt tar sin lilla tid.....med tanke på förkylningar och bacillusker hit och dit,
jobb, fritidsysselsättningar och någon stans vill man ju försöka klämma in lite kvalitetstid också.
Men det är ingen brådska, detta får ta sin tid!
Men jag känner att det kommer att bli jätte bra.
Igår fick jag nycklar till lokalen :) det är en lagerlokal som kommer
inredas till både lager/showroom!
Men innan det blir dax för flytt så ska lokalen få sig en makeover :)
Kanske finns det någon ork till helgen att åka dit och börja med något.
Nu ska jag gå och lägga mitt tunga och trötta huvud på kudden,
känner mig inte alls kry.
Först ska jag nog ta mig en liten whisky och på så sätt hoppas på
att bränna bort lite bacillusker.
Min hals är nämligen inte ok!
Natti Natti
Y

Inga kommentarer: