lördag 5 mars 2011

1 års Jubileum


Nu har det gått 1 år sedan jag startade More of White.
Ett händelserikt år på många sätt,
många nya kontakter, intressanta möten, härliga produkter
och det egna företagandet som för mig var helt nytt.
Välkommen soliga Lördag!
Tjihoo, idag bjuder Stockholm på blå himmel och sol
Och jag själv vaknade upp med frukost på sängen ;)
Jag känner mig även mycket piggare idag,
äntligen!
Känns toppen, för ikväll är det fest.
Idag ska min kära vän M firas :)
På tal om firande så är det 1års Jubileum
Ett år har gått sedan jag dukade upp inför min premiär.
Oj, det känns som att året gått väldigt fort!
Jag känner mig nöjd med mitt första år som egen företagare,
det har varit lärorikt och kul.
Som jag skrivit i tidigare inlägg så håller More of White på att
expandera ;) vi flyttar nu till större lokal.
Jag har även utökat med lite webbförsäljning och
homestyling :)
Kika in på More of White där finner du fina erbjudanden under
hela Mars månad.
Nu fångar vi dagen!
Ha en härlig Lördag.
Kram

1 kommentar:

A House With A View sa...

Stoooort grattis till ditt första år som företagare!!! Vad roligt och utvecklande! Håller tummarna att kommande år blir MINST lika bra :))

Kraaaaaaaaaaam aka