söndag 9 januari 2011

VÅRFINT!


GODMORGON BLOGGISAR!
Här hemma har vi en väldigt lugn och skön start på denna Söndag.
Bloggerskan sitter fortfarande kvar vid frukostbordet ;)
och dricker morgonkaffet och bloggar.
Idag står en sväng till IKEA på agendan!
Nu ska här bli vårfint :)
Kikade igenom en Jotex katalog som låg i brevlådan härom dagen...
och hittade lite fin vårinspiration som jag ville dela med mig av till er ;)
Kanske det faller någon i smaken!


Väldigt fräscht tycker jag.
Vitt älskar jag...men lila är fortfarande en av mina favvo
accentfärger så bilderna tilltalar mig, a lot!
Önskar er en härlig avslutning på helgen
Kram så länge!
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Åh så mycket fint, visst blir jag inspirerad, tack för det! Jag gillar också lila men har inte så mycket än av den färgen hos mig.

Och vilka jättefina interiörbilder från ditt hem i förra inlägget, det hade jag missat. Superfint!! Nu är dags att gå och snyta sig igen :((

Kraaaaaaam till dig från mig!

/aka