lördag 8 januari 2011

LÖRDAG



MYSIGA LÖRDAG!

Härliga mysdag/innedag.
Det känns som att jag har varit inne hela dagen....men det har jag faktiskt inte!
Jag har hunnit en vända till nagelsalongen och fått mina naglar fixade
och en vända till mataffären.
Med mig hem fick jag en knippe med ljusrosa tulpaner ;)
LOVELY




Annars så har jag spenderat denna lördag hemma :)
Så skönt!
Och idag har våran gran fått flytta ut, riktigt skönt faktiskt.
Men lilleman i huset håller inte riktigt med...
När jag plockade bort alla julkulorna från granen,
så satt han på sidan om och sjöng...
Nu är det Jul här i vårt hus.... osv.

Och så försökte jag då lite fint avbryta och tala om för honom att julen är slut nu, men han tillrättavisade mig på en gång och sa att den inte alls är slut!

Min lilla plutt, det är inte så lätt att vara 3år och hänga med i svängarna ;)

Det är ju knappt så att man gör det själv jag tyckte precis att vi klädde granen.

Men, nu ser iallafall jag fram emot våren!

Y







Inga kommentarer: