lördag 22 januari 2011

FORMEX 2011




MÄSSDAG!

Todeloo alla bloggvänner.

Vilken härlig Lördag, Min dag har jag spenderat på Formex mässan :) tillsammans med en av mina goa vänner ;)

Vi har kikat igenom mässhall efter mässhall, monter efter monter.

Tro mig...det kändes i fötterna när det var dax att bege sig hemåt!





Mina kära leverantörer fick så klart besök av oss, men även en och annan ny Y
Vi var väldigt kreativa & målinriktade idag så jag känner mig faktiskt
nöjd för denna gång :)
Härligt!

Sist men inte minst så besökte jag Maria Montazami.
Tänk er en hel monter fylld med
"Tassels"


Nu ska jag fortsätta njuta min Lördag ;)
Ha en fortsatt trevlig Helg
Kramis!
Y



2 kommentarer:

Anonym sa...

HIHI va kul,,jättefin bild kram kusinvitamin

BelovedbyLinda sa...

Härliga bilder :)) Fina pasteller!

Kram Linda