torsdag 20 januari 2011

DAY NEWS





NYHETER & NYTTIGHETER ;)
Tjenixen!
Straxt dax för mig att bege mig hemåt från den stora staden.
Wow, skyltfönster efter skylfönster här i stan börjar nu
förvandlas till riktiga färgglada, pastelliga helt enkelt
underbara "jag vill ha allt" fönster....
Helt Lovely!
Nu förstår jag hur barnen känner när man går förbi
godishyllorna.... näe det är inte Lördag idag !
Du får vänta tills på Lördag.
Och ut därifrån går man med en ledsen och skrikande unge som vill ha...
snälla bara en??
JAPP, idag fick lilla mamsen "jag själv"
smaka på min egen medicin, gah jag vill ju bara ha en sak.
Jaha, det gäller tydligen vuxna också...man kan inte få allt man pekar på,
så de så.
Men nu till nyttigheterna...
Jag har börjat att ändra mina matvanor lite smått, hoppas net resulterar i något gott.
Förhoppningsvis en lite piggare bloggerska,
för just nu känner jag mig som en trött och grå gammal, ja...nån ting!
Och ikväll ska jag iväg med 2 tjejkompisar
och röra lite på mig, japp, nytt år nya löften....
Hoppas att jag lyckas denna gång ;)
Vi hörs av snart igen
Stor Kram
Fia






1 kommentar:

A House With A View sa...

Heeej och stor kram för dina värmande kommentarer hos mig, de värmer! Vad duktig du är som börjat ta tag i nyårslöftena, jag är lite sämre på det men får skylla på både förkylningar och annat elände här hemma ;) Och visst börjat man bli sugen på allt vårigt i butikerna, gah...

Kraaaaaaaaaaaaam till dig från mig!

/aka