fredag 10 december 2010

VECKANS BÄSTA DAG ÄR HÄR

Bilder: Bo bedre

NOBELDAG, FREDAGSMYS & IDOLFINAL


Välkommen veckans bästa dag!
Yes, då var veckans bästa dag här igen ;) men idag är det även
Nobeldagen och Idolfinal.
Så idag kommer jag att spendera några timmar i soffan.
Jag brukar kika lite på sändningarna från Nobelmiddagen...kul att få se alla underbara klänningar och frisyrer m.m




Och Idolfinalen vill jag absolut inte missa :)





Idag tor jag också att vi ska ta tag i pepparkaksbak här hemma ;)
Äntligen börjar min lilla kille bli frisk igen, så nu kanska han
uppskattar att vi gör något annat än att bara tittar på film
och läser böcker Y




Ser fram emot en lugn & skön hemmakväll :)

Här ska det ätas nåt gott till middag och till det ett
glas rött, någon smaskig efterrätt
tycker jag nog att vi är värda idag
så det ska det också bli ;)



Känner att magen börjar kurra....
Dax för lunch.



Ha en mysig start på helgen!
Stor Kram
Fia
Y





1 kommentar:

A House With A View sa...

Vilken häärlig kavalkad bilder!! Tack för det! Jag missade Idol men har det inspelat så ikväll blir det TV-soffan för mig!

Kraaaaam aka