måndag 6 december 2010

SHOPOHOLIC eller inte!

Bilder: Femina



ETT INLÄGG FRÅN STOCKHOLS CITY






Japp, för nu är jag tillbaka på kontoret ;)
Tog en sväng på stan på lunchen,
Oh my ....
Butikerna är stylade till max!
Butiksägarna är redo,
såå nu är det dax att plocka fram stora plånboken,
Julhandeln är i full gång ;)




Men, jag känner att jag ligger lite efter med allt detta år...

Kan avslöja: Jag har inte köpt en ända julklapp ännu :0)))
Och inte en ända inköpslista är skriven,
kan knappt tro det själv!

Vid det här laget brukar jag vara i full gång...och listorna brukar redan vara
klara sedan lång tid tillbaka...
Ja, t.o.m renskrivna flera gånger om :)
I know.

Men ni som känner mig...vet ju hur jag funkar....
en liten felskrivning....jaa, då börjar jag om ;)

Men i år gäller det att hålla pennan rätt i hand...
för nu börjar snart tiden bli knapp,
inga felskrivningar här inte ;)





Hemma är det väl så gott som klart,
men jag vet inte, kan man någonsin få nog?
Med tanke på allt fint som finns...allt från porslin, krukor,blommor,
kuddar, plädar & annat fint pynt.


I LOVE

Y




Känner ni igen er i det bloggisar??

Eller, har jag kanske gått och blivit en shopoholic?!





Jaja, shopoholic eller eller inte.

Kul är det iallafall, att handla en massa fina saker :)
Helt ensam om detta vet jag att jag inte är i allafall,
med tanke på alla shoppinglada människor som jag trängdes
med i butikerna i dag på lunchen.

Kram från mig

Y




1 kommentar:

A House With A View sa...

Det är klart det inte går att få nog, haha!! Det finns ju såå sjukt mycket underbara ting att dregla över så det GÅR JU BARA INTE att sluta önska... Såå fina inspirationsbilder!

Många kramizar aka