fredag 3 december 2010

FREDAGSMYS


Halloj Bloggisar!
Nu är veckans bästa dag här ;)
Jag börjar sakta men säkert känna mig som mig själv igen.
Men hemma har jag åter igen en febrig liten plutt....
hoppas att inte detta blir något långraget!
Men här hemma är iallafall fredagsmyset i full gång.
Efter en god middag har vi äntligen slagit oss ner i soffan.
Nu är det IDOL som gäller :)
Ska precis hugga in på en "bamsebulle"
ja, den heter faktiskt så ;)
Och den är riktigt stor och ser väldigt smaskig ut.
Till det blir det en god kopp kaffe och en glögg.
Mumsigt!
Önskar er en toppen Helg.
Y

1 kommentar:

A House With A View sa...

Låter som ni hade en riktigt trevlig gårdagskväll!! Med goooott att äta :) Jag var på fest och missade Idol, men programmet är inspelat så det får bli inspelning till lördagsmyset ikväll!

Många lördags- och krya på dig-hälsningar från aka