tisdag 30 november 2010

TROLLTYG

Idag när jag hämtade in posten så låg det ett paket där.....
C hade klickat hem den gamla godingen
Trolltyg i Tomteskogen åt lilleman ;)
Men det var faktiskt till hela familjens stora förtjusning,
så här hemma har vi alla spenderat kvällen i
soffan och fått underhållning av
alla tomtar & troll
Y



Snacka om Nostalgi!
(En liten lägesrapport: fortfarande sjukstuga här hemma!)
Bloggerskan själv är fortfarande sjuk.....
Fortfarande eller Igen?
Vet inte riktigt vad jag ska kalla det, sjukorna avlöser varandra....
Usch, det är sååå trist.
Idag spenderar jag iallafall kvällen i soffan det känns som lite framsteg,
igårkväll kan jag avslöja att jag var säng liggandes :0(
Hoppas att ni mår bra
Y

1 kommentar:

På landet vid havet sa...

Hej!
Vilken mysig blogg jag klickade mig in på! :) Ska kika runt lite till!

Kyra på er!
Kram Mia