lördag 13 november 2010

LÖRDAGKVÄLL!



LÖRDAGSMYS, LOPPISBESÖK
& NAMNSDAGSBARN!





HÄRLIGA Lördag!
Morgonen började med efterlängtad sovmorgon.
Igår blev nämligen det efterlängtade kalaset av :)
Efter magsjukor förkylningar och massa dumma bacillusker så
blev det efterlängtade kalaset av igår tillslut!

Och det blev super lyckat och väldigt trevligt!

Tack alla som ville komma Y

Idag har vi haft en lugn & skön Lördag :)
Ett Loppis besök har vi gjort idag & därifrån ska snart något fint
få flytta hem till oss ;)
En liten liten reparation ska först få göras....sen så,
då flyttar det hit.


Som ni ser så bjuder jag ikväll på en bildkavalkad
från vårat vardagsrum :)



Idag har vi även 2st nansdagsbarn här hemma
Grattis alla CHRISTIAN!




Och imorgon är det "Farsdag"
Mycket firande blir det ;)



Nu ska jag fortsätta njuta min Lördagkväll...
Och till alla er önskar jag en fortsatt mysig Helg.
Kram Fia
Y

Förresten... Välkommen alla nya besökare :)

Vad roligt att ni har hittat hit!

Och kul att så många vill vara med och delta i min utlottning

av den fina & populära JUL Ljusstaken :)

Tack för alla fina kommentarer ni lämnar

det gör mig GLAD :)



6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilket härligt vardagsrum ni verkar ha, högt i tak och stora öppna ytor. Jag är så nöjd här hemma med sen vi öppnade upp en vägg i vardagsrummet till större samt en vägg i köket för dubbelt så stor. Nu är även vår hall ett extra rum känns det som.

Kram

Anonym sa...

Jag fryser när jag ser din bostad, våga lite mer färg så blir det ombonat och välkomnande. /Lis

Villa Vinkelhaken sa...

Vilket fint vardagsrum ni har! Högt i tak är ju såå mysigt! =)

Ha en bra söndag!
Kram Jenny

Love and be proud sa...

Underbara bilder , härliga färger!!! ;) Välkommen till min utlottning du också! Hoppas att du får en skön söndag!!

A House With A View sa...

Åh så himla ljust och fräscht!! Ni måste vara helnöjda efter allt slit, det blev ju superfint! Smakfullt - like It!!

Så kul med såna bildkavalkader - mera tack :)).

Stora kramizen aka

♡ Kakan♡ sa...

Undrar var n i köpt det snygga vita matbordet?!

Har nyss hittat hit. Jättemysigt blogg så jag lär återvända;-)

Trevlig helg!

//Karin