torsdag 11 november 2010

Gårdagens lilla födelsedagsmiddag!


Tjenixen!
Som jag berättade i tidigare inlägg så var det min
Älsklings födelsedag igår ;)
Själv så hade jag faktiskt inte min bästa dag om man säger sååå,
men kvällen blev lyckat ändå.
Och idag mår jag redan bättre!
Gårdagkvällen spenderade vi hemma, jag kom hem väldigt sent så
middagen handlade jag med mig hem från
Östermalmshallen :)
Smidigt!



Det blev en väldigt god tillagad
Majskyckling med fin kantarellsås och potatismos med tryffel
till huvudrätt, till det ett varsitt glas gott italienskt rött vin.
Efterrätten bestod av en god skål med Ben & Jerry´s glass
och goda macaroons och till det en kopp kaffe ;)
Det var gårdagens firande....större Partaj blir det imorgon kväll.
Då kommer alla våra nära och kära
på middag Y.
Nu ska jag ta och kila hemåt...
mina killar väntar på mig, så idag får jag ta raska steg genom stan.
Ha en trevlig kväll
Kram!

1 kommentar:

A House With A View sa...

Oj vad det vattnades i munnen, låter helsmaskigt!! Och vilka fina bilder, häftigt med det lilla blänket, gör det lilla extra till bilderna :)

Många lördagskramizar aka